Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 27 februari 2009

Mitt första....

Mitt första blogginlägg skriver jag här och nu. Jag behöver en sida som bara är för mej och där jag kan få skriva av mej om det som händer, det som inte händer, det som oroar, det som får mej att skratta, mina vardagar, min sjukdom, mina barn och allt jag känner och upplever.

Visst är det väl just det en blogg ska handla om?

Jag skulle kunna namnge denna bloggen "ME-bloggen" och inrikta mej på att skriva om min sjukdom men jag tror att inläggen och meningen blir tämligen andefattig. Att gå upp så i sin sjukdom kan inte vara bra - i alla fall inte för mej - därför väljer jag att låta bloggen få handla om precis allt som jag "Jag".

Allt som är Victoria. Fröken V.

Jag hälsar dej välkommen till min blogg och till mej själv säger jag:

Välkommen Fröken V - nu är det dags att börja skriva igen!

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Nu överraskade du mig minsann!!!!! :-)
Lycka till med din blogg!
Lika roligt som scrap-booking! :-D
Stor bamse mega kram från the one and only Tizzel

27 februari 2009 kl. 18:10  
Anonymous Anonym sa...

Tjiing tjing, och välkommen till blogger ! :D Hoppas du ska trivas =) Kraam kram /Olivia Hagelin :D

28 februari 2009 kl. 16:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida