Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 3 mars 2009

Härliga morgon!

Åh, vilken start på morgonen!!!!! Allt fungerar...kroppen och huvudet. SAMTIDIGT! Jag ler, jag går framåt, jag funkar, jag tänker och jag mår så fiiint!

Vilken sällsam känsla det är och vad skönt det är. Det liksom jublar inom mej för varje steg jag tar och det känns som om det är små moln under fötterna.
Hörni, molnen...vart tusan har ni varit? Varför får jag gå på er så sällan? Hursomhelst, TACK för att ni dök upp just idag.. :o)
Jag tar frukost lite senare. Jag tar allt lite senare. Just precis nu vill jag bara få säga:
Åh, så fint jag mår! Snälla...låt det vara. Låt det stanna.
HÄRLIGA tisdagsmorgon!!!!!!


4 kommentarer:

Blogger Anna sa...

Hej Fröken V! Vad kul att se dig igen! Jag har tänkt mycket på sig sista året, för vår start blev såå fel. Jag blev så jätteglad att ha hittat en likasinnad på bloggen, och i min iver stal jag ALL energi, kände det redan då. Sån är jag inte egentligen. Som du kanske minns var/är ju även jag sjuk, också i ME sen många år. Försök att ha en fortsatt bra dag och ta det lite lugnt så du orkar med hela dagen! (Jag vet att det är svårt, när man är lite pigg ligger hela världen öppen för ens fötter, men ofta slutar det med fall platt pannkaka!!) Ha det så gott. Kram Anna-Kajsa

3 mars 2009 kl. 12:02  
Blogger Tizzel sa...

Hej!!
Jag kommer in och vinkar lite slött med handen bara idag. Min kropp är så slut och tårarna jag trodde var slut vill inte envisas med att rinna.
Kanske ringer dig ikväll!
KRAM!
(Underbart att du får ha en sån härlig dag idag!!)

3 mars 2009 kl. 14:05  
Blogger Victoria sa...

Anna-Kajsa:

HEEJ, jag kan inte hitta din blogg och därmed inte svara på din sida. Jag är så ny här på Bloggers att jag inte har en susning om hur man gör!! Vart är din blogg?
Kram Fröken V

4 mars 2009 kl. 09:23  
Blogger Anna sa...

Hej, jag har ingen blogg här. Fann din av en slump :). Jag var tvungen att öppna ett konto för att kunna skriva kommentar hos dig, så jag har bara en mailadress här. Hoppas du tar dig genom dagen idag, känner så väl igen det där med att vara helt slut "dagen efter"... Krya på dig om man nu kan säga så, du vet hur jag menar :) Kram Anna-Kajsa

4 mars 2009 kl. 14:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida