Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 9 september 2011

Titta vad Stella har gjort....

Min gröna, våraktiga lilla vattenkanna i papper har nu mist sin form och de forna glansdagarna är totalt över. Blommorna hänger lite halvvissnat, handtaget är bortslitet, pipen där vattnet skall komma ur har gått i två delar och det går aldrig mer att vattna några blommor med denna lilla kanna. (fast det har det ju aldrig gjort för den delen)


Näe, så är det. Såhär har den blivit. Men den skall jag spara för alltid. Forver. Den var ju så fint gjord i våras och den har stått i mitt köksfönster sedan jag gjorde den. När Stella kom till oss den 14 augusti så bestämde hon sej direkt för att vattenkanna är rolig. Vattenkannan är nog MIN. Vattenkannan är allra roligast och bäst att bita i.


Min lilla älskade Stella har totalt massakrerat min vårgröna kanna men jag bara ler och ler. Hon fick bita sönder den för känslan var "Stella får den av mej och får göra vad hon vill med den". Hennes sylvassa små kattungetänder sitter för evigt inpräntade i papperskannan utan pip och handtag.


Den skall jag alltid spara.


Alltid.


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad gulligt!
Här hos oss kunde dottern inte vara utan katt längre så nu bor en liten spräcklig varelse hemma hos oss! Hon kom från ett katthem förra helgen!
Marie

12 september 2011 kl. 12:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida