Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 6 mars 2009

Från mitt hjärta

Öppet brev från mitt hjärta:

Älskade C som just nu är i norr.. nu har det gått så många dagar och jag tycker att jag har stått ut tillräckligt länge. Kan vi inte strunta i din kurs nu och sätta dej på ett flyg hem igen?
Jag är inte människa att kunna vara utan dej!


All tid vi tillbringar ihop är värdefull och jag älskar att bara få vara nära dej. Att inte alltid prata med varandra...gå och småpyssla och plocka med grejer själv men veta att du är i närheten. I ett annat rum eller ute i garaget. Det är så jag vill ha det. Jag vill inte ha dej på ett hotellrum i Skellefteå. Det är inte så det skall vara.

I mitt hjärta är du det allra rödaste och varmaste. Du har en mjuk plats där och du värmer alla delar av mej. I de svåraste stunderna är det du som kan torka mina tårar, du som kan hålla om mej allra bäst, du som kan få mej att släppa på alla tårar som inte alltid vill/orkar falla och det är med dej jag skrattar som bäst.

För mej är du allt.

Du är vad jag sökt efter. Du är det som alla kärleksdikter handlar om och du är precis vad ett hjärta som mitt behöver.

Det allra bästa är....att jag vet att det är ömsesidigt.



Jag älskar dej gränslöst Claes Mattsson!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida