Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 6 mars 2009

Totalt haveri

Idag har jag en total krasch. Det är eftermiddag och jag har inte klarat att ta mej ur sängen förrän nu.

Varför idag? Ingen aning.

Jag har båda barnen hemma som är sjuka och de hostar, tycker synd om sej själva, frågar var Alvedonen är och Amanda är såpass dålig att hon egentligen behöver min omsorg. Jag har ingen att ge. Bara lite skrala ord om var Alvedonen står, att det "går över lilla stumpan" och så får vi klara oss bäst vi kan.

Jag skulle vilja ställa mej utanför på kalla backen barfota och ropa och skrika...yla.... : "För helvete...ta hand om mej. Gör så det här tar slut. Så det går bort".

Allt jag kan och orkar är att andas, ligga lågt och försöka uthärda. Jag försöker skriva mer senare idag. Kanske.

Jag har dock ett stort TACK från det innersta av mitt hjärta att skicka till: Gina. Älskade vännen Gina som kom med middag till mina barn trots att hon just diskat upp efter deras middag. Tack snälla du för att du ställde upp.
Det värmer ända in i hjärteroten! Jag hade inte klarat min dag utan dej...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej kompis!

Jag har en aning om varför, och en dag när du mår lite bättre ska jag gräla lite på dej och dela med mej av min enormt stora vishet ;-D

Men idag önskar jag dej allt gott och många kramar!

/C

6 mars 2009 kl. 16:17  
Blogger Tizzel sa...

*skäms lite* Känner att det iallafall var jag... Förlåt!
KRAM!

6 mars 2009 kl. 16:41  
Blogger Victoria sa...

Reb: Oh nej, det var inte du. Detta har hänt innan och då var du inte ens i närheten. Detta är ingens fel..finns inga svar...finns inget att "skylla på".
Det bara blir så.

Jag hade så roligt igår att jag lever länge på det. Man måste värma hjärtat med bra saker och Leva! Det gjorde jag igår.

Kram

6 mars 2009 kl. 18:20  
Blogger Victoria sa...

Camilla: Jag behöver dina råd. Din vishet. Gräla på mej, var arg på mej, skratta med mej och gråt med mej...vi gör ju allt ihop med vår sjukdom. Och för att vi är goda VÄNNER! (med el utan ME)

KRAM

6 mars 2009 kl. 18:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida