Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 4 mars 2009

Snigel



Satans jävlar.
Det är alltid ett pris att betala. Jag betalar idag. Får gräva djupt i plånboken och betala med varje litet öre jag kan finna. Igår tvättade jag Claes bil och var igång nästan hela dagen...idag är jag snigel.
I sakta mak tar jag mej framåt och sniglar på......


Det gör fanimej ont överallt. Precis överallt.

Tur att vännen Gina kommer på lite semla idag för annars hade jag gått och grävt mej ett hål, slängt mej däri och skyfflat igen. Eller så hade jag sniglat in i mitt lilla hus på ryggen och inte kommit ut mer idag.

Satans skit vad det är trist att betala priset för igår.

Summasummarum: Ren bil. Bra dag igår = det får väl vara värt det!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Svårt att kommentera här men så fint du har det här inne!
Hej från Annica


http://blogg.aftonbladet.se/24348

4 mars 2009 kl. 19:58  
Blogger Victoria sa...

Hej Annica...hur gör man för att det ska bli lättare för de som läser att kommentera? Måste de logga in med nåt märkligt "konto"??

Kul att se dej! Läste lite snabbt på din blogg via Tizzels sida. Kul att se att du har det gott!
Kram
Fröken V

4 mars 2009 kl. 20:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida