Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 10 mars 2009

MORRIGT VÄRRE!!!!


Det är morgon. Klockan är halv tio snart. Det är tisdag morgon. Och kan man tänka sej.... *morrar högt* Det är enhförhelvetestudiedag idag IGEN! Är det inget annat än lov och studiedagar i skolan nuförtiden? Igår, när det var så mycket kring hela min dag (var även på kraniosakral behandling på morgonen) så tänkte jag: "Jaja, jag får en lugn dag imorgon när jag kan vila mitt huvud med tystnad och vila kroppen med ro när jag vill". Sure thing. Så gick det med det!!! MORRRR

Både Kevin och Amanda har studiedag. Känner mej MORRIG idag så det är risk att jag ringer rektorn och klagar. Faktiskt.


Klev upp strax efter nio när mobilen pep till. Ett sms från Claes! Det är en bra början, tänkte jag. I det sms:et skrev han: "Jag är och tittar på en gigantisk stor tryckpress som ska till nån Abdullah i Arabemiraten". Jaha, tänkte jag...varför i hela friden tittar han på tryckpressar en SÖNDAG? Skallen var alltså inte med. Funderade ett slag och kom sedan på; måndag. Visst ja. Studiedag! *suck* Väckte Amanda och gjorde mej en kopp té och drog i mej mediciner som jag hoppas ska verka så fort som möjligt.

Idag ger kroppen blanka fan i att funka. Den gör ont precis överallt. Det är tungt att andas, en tegelsten har de lagt i vardera ben och så känns det som om jag bär på ett ok med tyngsta lasset man kan tänka sej. Jag vet att det lättar framöver...men jag vet inte när. Kan vara om en stund...kan vara i eftermiddag. Eller ikväll. Det är fan att inte få ha ett tidsschema så jag kan VETA! Morr

Dumma kropp. Huvudet är lite lite klart i alla fall så jag får väl vara lycklig, nöjd och tillfredsställd med det. Tackar! *morrar ironiskt*


Idag. Måndag. Jag är på skithumör. Det är en sån morgon när man känner att man behöver: 1. få vara en stund ifred 2. Lugn och ro 3.Inte prata alls 4. En varm kram från den man tycker om.

Jag har bara alternativ 4 just nu och en snutt av alternativ 1.

Dumma. *morrar igen*


Jag kanske ska avsluta inlägget innan det blir för morrigt? Varför skriver jag ens när jag inte ens fungerar och är trevlig? Jag tar min kopp té och låter morret vara. Försöker i alla fall. Visst ja...det är ju NU man ska välja GLÄDJE! Det säger Kai Pollack så fint. Problemet är att Kai Pollack inte har haft min kropp en sån här morgon. Lätt för honom att säga att man ska välja glädje. Jag tänker inte göra det just nu. Åt fanders med dej Kai P. (Kaj P är väl en grillmarinad också va...? HAHAHAHA....DET var faktiskt det enda jag fnissar åt denna morgon..)


Over and out - I do nothing but complain and shout!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida