Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 10 mars 2009

Slutmorrat för idag!

Nu är det slutmorrat. Jag har lagt av. Det var ingen större idé och det gav liksom "med sej" efter ett antal timmar...


Nu kan allesammans komma fram igen - nu är jag inte farlig längre! Jag ropar sådär som man gör när man leker kurragömma: "Friiittttt fram!"


Amanda har just bakat en kladdkaka och jag tar ett smakprov. Nyduschad är jag. Klockan är halv fem. Jag har satt på värmemadrassen i min säng och skall alldeles, alldeles snart gå och sova lite. Nu orkar inte Fröken V längre. Nu sinade kraften.


Men hon är snäll igen. Inget mer morrande för idag.

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

*pustar ut* Det var då för väl! Jag vart in här i morse, men blev ju alldeles livrädd ju!
:-)
Hoppas du får en fin kväll!
KRAM!

10 mars 2009 kl. 18:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida