Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 15 maj 2009

Bloggeri om kattisarna - IGEN!

Mina dagar ser för det mesta ganska lika ut så jag tänker inte blogga om ämnet "mina dagar". Jag tänker heller inte blogga om min jäkla ME. Den är jag utless på så det vill jag inte påminna mej själv om. Jag kan ju förstås blogga om min Claes och annat som jag gillar väldigt mycket...men jag har tagit så väldigt söta bilder på vissa särskilda motiv så bloggen idag får bli om:
KATTISARNA! Sorry Claes och ni andra....ni får på nöten idag av kattisarna som får stå i rampljuset!
Here they are:





Lilla fröken Holly 3 veckor...
Söt som en karamell!


Vicky 3 veckor.
Modig och full av upptäckarlust.














Sötaste man kan tänka sej...fröken Lucky! Kaxig, äventyrslysten men godmodig och spinner redan!

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Jag tror ta mig tusan att jag ska komma förbi och sno dem allihopa! Kära hjärtanes så himla söta!!!
*pussar på bilderna*

16 maj 2009 kl. 23:07  
Anonymous Gunilla sa...

Åh, jag vill bara stoppa ner ansiktet o gosa bebisarna på magen. Det finns nog inget ljuvligare än bebisar och kattbebisar.

17 maj 2009 kl. 21:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida