Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 20 maj 2009

Hinner banne mej inte!

Nää, jag hinner faktiskt inte blogga just nu i denna hektiska vårtid/försommartid! Här är en lista på saker som jag varje dag/varannan dag/då och då/ofta:

*röjer upp efter 2 tonåringar samt frukostbord varje morgon.
* Ger katterna mat.
*Ringer diverse vårdsamtal ang min ME.
*Mailar till dem som mailat mej och som kräver svar ganska omgånde.
*Ringer min mäklare/mailar honom och hör hur det går med säljandet av min lägenhet.
*Oroar mej.
*Hjälper Amanda med matteläxa.
*Pratar med Claes på telefon på kvällen.
*Lagar mat till två tonåringar.
*Försöker äta lite bra mat själv.
*Tvättar.
*Håller kontakten med kompisar. Hjälpligt!!
*Ser till att alla papper/dokument fylls i ang gymnasievalet, bidragsansökan, akasse-avgift etc etc etc.
*Säljer av grejer och kläder på Tradera med allt vad det innebär.
*Har visningar på min lägenhet och stylar den litegrann då.
*Sover. För lite. Behöver MER sömn! Alltid!
*Funderar.
*Säljer mina kattungar.
*Skriver "Att Göra-listor" och försöker följa.
*Ser på "The Tyra Banks-show" på MORGONEN!!!! Jisses...
*Bråkar med barnen eller skrattar med dem.
*Postar brev.
*Handlar mat.
*STÄDAR!
*Tar en kopp té.
*Har möten i stan jag MÅSTE ta mej till. MORR!!!!
*Läser Elvis varje morgon.
*Försöker tvätta håret innan det ser ut som nån hällt smör i det!
*Duschar.
*Tänker på flytten.
*Ringer Amandas nya skola och får inget svar.
*Tar in posten.
*Slänger sopor vid sopstationen och börjat rensa ut gammal "skit"nu innan flytten.

Listan är inte klar...vänta...stopp...gå inte...JAG ÄR INTE KLAR!!!!!

Hehe..skojade bara! Allas våra listor kan göras kilometerlånga men jag stannar här och säger bara lite kort och i förbigående:

Jag hinner inte blogga just nu! :o)

4 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Oj!! Det var det värsta vad du hade mycket att stå i!! :-) Glöm inte att sticka ut näsan i naturen lite då och då och sniffa på syrenerna och liljekonvaljerna bara! Det doftar underbart ute nu!
Stor kram goa vän!

20 maj 2009 kl. 23:19  
Anonymous Tesstamente sa...

Det här kan vara den längsta lista jag nånsin sett!! Phew..

21 maj 2009 kl. 21:20  
Blogger Victoria sa...

Tizz: Ja, det är alltid en massa som antingen MÅSTE tas tag i eller som man VILL ta tag i.Listan fylls på och jag har en stark känsla av att du har en likadan.... hehe

Tesstamente:
Vad roligt att ett nytt ansikte tittar in - jag blev nyfiken på vem du är men vet fortfarande inte. Antaligen är du någon jag inte känner. FUN! Är detta den längsta lista du sett? For real? ;o) Det finns de som har myyyyycket längre listor - tro mej!!!
Trevlig helg önskar jag dej!

21 maj 2009 kl. 21:30  
Anonymous Gunilla sa...

Oj oj oj...glöm inte andas. Och försök vila mellan varven. (lättare sagt än gjort när man har tusen saker hängandes över sig)

Kram

22 maj 2009 kl. 20:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida