Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 21 maj 2009

Spahelg som skiter sej....

Vi skulle ju åka till Lundsbrunns Kurort på lördag!!! Vi skulle ju ha behandlingar kl 16 (jag: "fina fötter" och Claes: "rygg- och nackmassage") och kl 17 skulle vi ju sola. Sen ingick ju middagen på kvällen samt frukosten dagen efter...å allt vi skulle se i omgivningarna. De små tofflorna vi skulle få på ankomstdagen. Den fina kimonon som OCKSÅ ingick.
Å poolen, bastun, chigongen på morgonen och små fåglar som sjunger i träden. Vi skulle ju bo så bra på ett så fint rum och nu var ju allt planerat och Amanda skulle sova hos mormor och Kevin är hos kusinerna i Göteborg. ALLT är kirrat.
Men nu är vi sjuka!
Jag har haft ont i halsen sen förra helgen och det kulminerar nu....och Claes har 38.9 graders FEBER ikväll!!!
Det blir inget Lundsbrunn. Vi får stanna hemma och kurera oss. Det finns inget annat sätt och ingen annan möjlighet. Vi kan inte sitta på ett Spa och vara SJUKA! Hur kul är det?
Lundsbrunn sket sej.
*suck* Men när jag ringer och avbokar alltihopa imorgon bitti så ska jag se till att boka en ny helg....
Wish me luck! (kanske inte finns nåt ledigt förrän nästa mars eller nåt!)




1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Vilken TUR att du inte blev sjuk när vi skulle på SELMA i allafall!!!!!!!
Men, ärligt talat... så tråkigt att ni blev sjuka just nu, när ni skulle haft det så härligt.
Hoppas det gick bra att boka av eller boka om så att ni inte blev av med några pengar i allafall.
Krya på er nu!!!
KRAM!

22 maj 2009 kl. 19:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida