Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

måndag 22 mars 2010

Natten är min tid

Nu är det äntligen natt. Det är nu det är mörkt och det är nu allt är lugnt och stilla. Så skönt. Så innerligt skönt för hela mej att få natten.
Jag ska sova så mycket jag vill i natt. Jag ska ligga vaken om jag finner det bäst eller så ska jag sitta uppe vid köksbordet och bara vara tyst med en kopp té. Eller så ligger jag och läser. Eller så sover jag helt enkelt precis så mycket jag vill.

Min natt är min. Tiden är min och jag gör vad jag vill med den. Mörkrädd är jag men ändå är det mörkret som skänker mej mjuk och stilla ro....

Godnatt hela Världen och godnatt alla vänner. Godnatt alla stjärnor och alla som jag känner...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida