Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

söndag 21 februari 2010

UTLOTTNING AV SMYCKE!

Jag har en härlig och rolig nyhet som kommer få alla att le och må riktigt bra! Den tjejen som jag pratade om i ett tidigare inlägg, jag kallade henne för G (hon heter Gunilla och bor i Uddevalla) ringde mej häromdagen och vi pratade en stund. Gunilla sysslar med smyckestillverkning och genom hennes fantastiska hemsida har jag köpt en hel del smycken till mej själv och till vänner & familj. De är personliga och jättevackra!
Jag har nu i samarbete med Mamidesign, http://www.mamidesign.se/, en utlottning där du kan vinna ett namnsmycke i äkta silver. Vinsten är en tag, 35 x 9 mm och du väljer själv vad du vill ha för text på smycket. För att delta i utlottningen av namnsmycket så länkar du till Mamidesign i din egen blogg och länka även till min blogg, http://www.froken-v.blogspot.com/ samt lämnar en kommentar här i min blogg att du vill delta. Har du ingen blogg så går det bra att delta ändå. Du bara skriver i kommentarsfältet att du vill vara med i utlottningen.

Den 7 mars drar jag en vinnare!

Såhär vackert är smycket och jag har ett exakt likadant med orden "love and courage" på. Jättefint!






Etiketter: ,

11 kommentarer:

Anonymous Camilla sa...

Jaaa, jag vill vara med i utlottningen! Så vackra saker!

21 februari 2010 kl. 22:33  
Anonymous Katarina sa...

Åh, dessa smycken har jag önskat mig länge, jag vill också vara med! Men jag har ingen blogg, än... :)

22 februari 2010 kl. 09:56  
Blogger Victoria sa...

Katarina: Det gör inget om du inte har en blogg - du får så gärna vara med i utlottningen ändå. De som HAR en blogg är jag tacksam om de länkar till Mamidesign.se men annars spelar det ingen roll. Kanske har både du & Camilla lust att tipsa lite vänner om Mamidesign.se ??
Vore toppensnällt!

Kram Victoria

22 februari 2010 kl. 13:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja detta vill jag vara med på, bara att hålla tummarna nu då.
Jag är Ulf, den pigge tuppen i Böne!

25 februari 2010 kl. 05:55  
Anonymous Anonym sa...

Självklart vill jag vara med om utlottningen på dessa helt superduper fina smyckena <3
Stor KRAM
från Gina

25 februari 2010 kl. 13:53  
Anonymous Anonym sa...

Åh, jag vill vara med i utlottningen!! :-)
Kram från Maria Dalsjöfors/Trandared ;-)

28 februari 2010 kl. 09:33  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill oxå va med!! /Ann-Charlotte, Böne :-)

28 februari 2010 kl. 15:50  
Anonymous Anonym sa...

Anna-Kajsa vill vara med och vinna ett sådant fint smycke!

Läste om dina 12 skedar...oj vilken bra liknelse! Hoppas du får ihop din vardag.

/Anna-Kajsa

28 februari 2010 kl. 19:25  
Anonymous Jennifer sa...

Hej Victoria!
Jag vill järna vara med i utlottningen. Så söta smycken! Kramisar Jennifer!

6 mars 2010 kl. 11:54  
Anonymous Emma Gunstedt sa...

Jag vill Gärna vara med!

6 mars 2010 kl. 15:07  
Anonymous Anna Sjölin sa...

Hejsan!!
Ooooo va fina!!!! Vill ha!!! Vill gärna ha en lott!!! Puss o kram<3<3<3<3<3<3<3

6 mars 2010 kl. 22:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida