Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 23 juli 2010

Nedläggning för ett tag

Lägger ned bloggen för ett tag. Eller för alltid.

Orden saknas mej och mina krafter fokuserar jag på att klara det dagliga och på att bli bättre. Just nu går det bara åt det sämre hållet och jag måste se till att försöka vända sjukdomen. Det är så svårt att lära sej leva med en kronisk sjukdom och just nu tycker jag att jag bara spyr galla över allt och alla och jag vill inte vara en belastning för någon och ej heller mista goda vänner pga min misströstan och mitt ibland väldigt trasiga hjärta.

Jag lägger ned ett tag och spar på ord och krafter...

Glad Sommar önskar jag alla och minns mina ord; var rädd om dej själv - du har bara dej själv och din kropp som skall räcka länge. Ta väl hand om dej!

Kram
Fröken V

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas allt går bra för dig! Och så hoppas jag förstås att du kommer tillbaka! Du skriver så fint.
Många hälsningar från Marie i Göteborg

25 juli 2010 kl. 14:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida