Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

söndag 25 april 2010

Jag fick en helg

Jag har fått en hel helg. En hel lördag och söndag till skänks som från ovan. Att få ha det såhär varje dag...varje helg....hela tiden....vore så...så...underbart. Det har varit stunder med svåra skakningar och stunder med ben som varit så vingliga att Claes fått hålla mej upprätt och i styr men förutom sådana här små stunder så har tiden varit MIN. Orden, tankarna, nästan kroppen och allt därtill har varit MITT.
Jag har funderat och jag har tagit till vara alltsammans och njutit. Det har varit en ganska tyst helg på så vis att inte mycket musik, inte mycket medialjud, inte överdrivet mycket prat och när vi pratat så har det varit på vuxen nivå hela tiden och inget som tar för mycket energi av mej. Jag har helt enkelt fått en helg jag så väl behövde. Någon i sin lilla himmel såg till att jag fick den och på så sätt kan orka vidare.
Det är söndag kväll snart men solen skiner fortfarande. Våren är här och jag mår alldeles lagom bra. Orden "mår bra" får ett annat perspektiv när man inte har ynnesten att göra det varje dag. Så idag ler jag och tänker... jag fick en hel helg.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida