Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

lördag 7 augusti 2010

Loppis och GLAD

Jag har funnit något nytt, roligt i mitt begränsade lilla Liv. Loppisar. Det är kul, enkelt. Jag klarar det lagom bra.
Man kan åka dit när man vill och sätta av hemåt precis när man vill. Det klarar jag. Det är skönt att sätta fokus på det jag klarar - av alla himla saker som jag INTE klarar.

Bloggen får nog finnas lite till...annars stannar mina ord. Jag behöver skriva......vill skriva. Vill inte mista förmågan att forma ord till det jag vill att de skall bli. Har en stark, stark längtan att skriva mer...längre...mer....forma mycket, mycket mer.

Idag har jag varit på loppis i Tranemo och Limmared. Det var Roligt med stort R. Dessvärre räcker inte kraften längre än till att bara skriva det just nu för nu väntar sängen och fleecefilten. Jag är trött och längtar efter att få sova. Sova och vila allt som jag jag.

Idag är jag glad!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida