Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 13 oktober 2011

Tilda & persikorna

Den senaste tiden har jag gjort lite kort och annat smått och gott. Så fort krafter har funnits till att skapa så har jag antingen "fått ihop kort" eller målat bilder till kort. Av vänner har jag fått lite Magnolias Tilda uppstämplade och här har jag målat Tilda med persikor i korgen. En underbart rolig bild att måla och jag gjorde den i höstfärger och har målat med Distresser. Runt Tilda har jag lagt en tunn brun linje av mjuk penna som jag suddat med stomf. Persikorna har lite glossy accent på sej för att glänsa lite extra! :o)


Söta lilla Tilda i sin bruna klänning, huckle kring håret och persikorna som är mogna och goda!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida