Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 11 mars 2009

Märkligt....

....för när jag läser det gamla morr-inlägget så får jag inte ihop det alls....det var ju inte studiedag i MÅNDAGS för barnen. Det var ju igår...och igår var det väl i alla fall tisdag, eller?Hur fan gick det ihop??? Jag fattar inget.
Sen ser jag att jag har skrivit helt knäppt...på raderna där jag skriver 1. vill ha lugn och ro bla bla bla... fram till punkt nummer fyra. Där skriver jag sen att jag HAR punkt nummer fyra samt en liten snutt av nummer ett. Punkt nummer 4 var en kram av den man tyckte om. Vem fan kramade jag den dagen??? haha...helt snurrig måtte jag har varit med andra ord.
Jag ser hur jag vimsar till det och blir förbaskad. VARFÖR strejkar skallen sådär? Varför SER jag inte att det blir fel?
Nu ska jag åka till Claes hus och göra lite fint innan han kommer hem på fredag. Jag, som aldrig köper blommor, föll för lite vackra lila tulpaner nere på ICA. En fin bukett med lila tulpaner ska stå på hans köksbord. Jisses...nu har jag nog blivit lite smått tokig. Blommor!!!!!!!!!


2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Lila tulpaner... jojo!! Jag säger då det! Det är till att fjäska till det ordentligt för karlsloken! :-D

11 mars 2009 kl. 20:52  
Blogger Victoria sa...

Tizzel: haha...ja, visst är jag patetiskt kul och snäll? Lila var så vackert och jag ville det skulle se lite fint ut!
Klart jag fjäskar för min karlslok!
:o)

11 mars 2009 kl. 20:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida