Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

lördag 5 februari 2011

Åh, vad jag vill vinna.................

Hej svejs....


Idag har jag klarat att sitta en stund vid datorn och på måfå har jag hittat runt bland lite olika bloggar. Det är alltid spännande att finna nya bloggar och särskilt de som pysslar och gör vackra saker där man kan få lite inspiration och vägledning. Jag är nog lite kräsen vad det gäller bloggar för jag vill inte sitta och läsa, titta och "ödsla min dyrbara kraft" på bloggar med pyssel som jag liksom inte känner är något jag fastnar för.

Sådant pyssel som görs i dussintal är jag inte intresserad av utan gärna de med något "eget" och som syns att det är gjort från hjärtat, med ögat och med hjärnan på full speed. :o)

Här är en blogg jag fann idag där jag blev sittandes och kikade på hennes alster - väldigt vackra och härliga! Att hon dessutom råkade ha en tävling där man kan vinna lite pyssel gjorde ju det ju bara ännu skojigare. Jag tar en chans och försöker vinna lite pyssel - här är länk till hennes sida och en bild på "godiset" som hon lottar ut.

Det är pyssel från de allra härligaste märkena och tillverkarna så det lär vara otroligt fina priser. Håll era tummar för att jag vinner - snälla :o)



Underbara märken/tillverkare av vackra saker som just nu skall lottas ut på Pojjos blogg.
Toppen!

1 kommentarer:

Blogger Carina sa...

Hej,Victoria!!
Nu finns det något i min blogg som är ämnat just för dig!

Kram!

7 februari 2011 kl. 13:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida