Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

måndag 11 juli 2011

Karamellfärger-alster

Här har jag knåpat i ett par veckors tid! Allt tar lång tid för mej att "åstadkomma" och noggrann som jag är så ger jag inte avkall på hur jag tänker mej att jag vill ha det. Hmmm..det är både en bra och en dålig egenskap! Jag har inte använt Magnolia-stämplar på ett bra tag men nu kommer de fram igen och jag har fullkomligt frossat i härliga färger i regnbågens alla kulörer och att låta det bli så gulligt så man nästan smäller av av "gullighet". Framåt hösten tar ju mörkare färger vid och det är också kul men just nu tänker jag gotta mej i karamellkänslan. :o)











2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh så fint!! Jag hoppas du får en ljus och bra dag idag!
Marie

11 juli 2011 kl. 13:22  
Blogger Victoria sa...

Tack Marie.....tack! Jag har mina ljusa dagar när något alster blir klart och jag ser att jag faktiskt fått ihop något bra & fint!
:o)
Skapandet ger ro!

Må så gott du med..
Kram

13 juli 2011 kl. 11:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida