Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 7 juni 2011

Kära Världen och Livet

Kära Världen och Livet,

Jag är så väldigt trött? Kan jag få ta en paus tror Ni? Jag vet så väl att jag är behövd och det finns uppgifter för mej hela tiden att ta itu med men just nu känns det inte riktigt som om jag orkar det. Finns det någon chans att få lämna in en liten ansökan om semester en vecka eller två?
Det är ju körigt just nu, jag vet, men jag skulle verkligen inte fråga om det inte var nödvändigt. Ibland önskar jag att det fanns någon annan än jag som kunde utföra mina uppgifter men det verkar som om det är väldigt ont om avbytare. Säg gärna till när det finns någon avbytare ledig - för då behöver jag en.

Kära Världen och Livet - Ni gör det minsann inte alltid så lätt för en och jag tycker att arbetsuppgifterna blir lite för betungande. Kan man på något sätt lätta på dem, tror Ni? Jag är öppen för alla förslag. Eftersom det är Ni som till syvende och sist alltid, alltid bestämmer allt så tänkte jag att det är lika bra att vända mej till Er direkt. Just nu har Ni makten att bestämma om min pappa skall få leva eller avsluta sitt liv och Ni har även makten att kanske underlätta litegrann för mej så att min ME inte är som värst precis just nu.
Jag ber bara om en smula semester så jag hinner återhämta mej, finna lite ny kraft och läka min utmattade kropp.

Jag ser fram emot att höra från Er.

Vänligen
Fröken V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida