Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 17 mars 2009

Vad det är svårt....

...att se vad som är vad ibland. Man trasslar in sej i tankar och funderingar och hjärtat med hela känsloregistret står på "ON". Jag skulle behöva trycka på "OFF" en stund.
Hur gör man?

Jag känner mej besviken och ledsen. Saker blev inte som jag trodde, ville och önskade just idag. Jag förstår inte varför vissa saker måste vara som de är och jag har ingen lust att bara försöka acceptera. Det är så svårt. Mitt hjärta önskar så starkt att det vore annorlunda. Jag vet att det säkert blir bra...att man ska vara tacksam...att det kommer kännas annorlunda en annan dag.... Men vad hjälper det just IDAG?

Jag är ju lika besviken och ledsen idag i alla fall.

Åh, vad jag önskar att många saker vore annorlunda...

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

I know the feeling... även om orsakerna till vårt tänk är olika!
Kram o gonatt kära vän!

17 mars 2009 kl. 23:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida