Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

tisdag 18 augusti 2009

Välkommen hem till oss

Vårt fina vardagsrum med stora fönster som släpper in mycket ljus. Soffan vi fick av mina föräldrar samt de två käcka kuddarna som jag köpte igår. Här nedan "ljusstaken" i samma kulörer som ena kudden. Orange är en färg jag ALDRIG trodde jag skulle köpa. Men det är en färg som Claes och jag ler åt så den fick det bli. Grönt för att göra det ännu lite kuligare.





Nycklar är bra att hålla ordning på och ett nyckelskåp är bra. Men jag hittade inget fint eller bra nyckelskåp i stan men fann denna! Passade utmärkt och här kan man hänga många nycklar. Den är nu uppskruvad i hallen precis innanför dörren. Ordning och reda!!


Mitt och Claes varma, härliga och lugna sovrum i vackert grönt. Sängen har inte blått nertill utan det är faktiskt mörkgrått. (bilden ljuger i färg). Vita, tunna gardiner som släpper in ljus och lite småsaker som är personliga på mitt nattduksbord. En härlig nyinköpt tavla med Marilyn Monroe i gröna färger är pricken över i:et. Här sover jag så gott och mår så bra! Vad fantastiskt det är med ett helt eget sovrum...åh, som jag har saknat det!

På nätet shoppade jag denna lite annorlunda skylt i trä som nu hänger i hallen. Från en butik i Halmstad som heter Tinzimara men som även säljer via nätet. Kul att ha nåt annat än bara tavla i hallen, tyckte jag. Välkommen hem till oss alltså...... :o)

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Värsta fina hemmet ju!!!!!
Förstår verkligen att det känns nöjt att lunka omkring i det där fina! Och så skönt för dig att äntligen ha ett eget sovrum!!!
Kram kram kram!!!

20 augusti 2009 kl. 21:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida