Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

fredag 18 februari 2011

Bidrag

Så tar jag ett nytt kliv i mitt lilla "pyssel-liv" och anmäler ett kort till en tävling! Det här är allra första gången och jag vet egentligen inte riktigt hur det fungerar men tänker att "det ger sej nog". De flesta som pysslar med scrapbooking, kort och annat har en fin blogg där de visar upp sina alster och på kanterna i bloggen ser man vilka "följare" de har och vilka bloggar de själva följer. Det lustiga är att jag inte har en susning om hur man gör för att få så många olika grejer, följare och små annonser på sin blogg utan kör på det helt vanliga, enkla och trista sättet. Jag har fullt sjå med att få mina bilder att komma vid rätt inlägg och inte halka ner i föregående!!!
Hur kan jag tycka att jag är "lite haj på det här med datorer" när jag inte ens kan få min blogg cool och snygg? *skrattar*

Hursomhelst, jag fick syn (en en ren slump) på en tävling hos en duktig pysseltjej som heter Pojjo där man skall göra ett kort eller en scrapsida utifrån en särskild skiss. Jag tände på idén och den där tävlingsinstinkten i mej (som jag så envist haft under alla, alla år av tränande) vällde upp inom mej och jag satte mej ner och gjorde ett kort.
Här är mitt bidrag till Pojjos tävling:









http://pojjos.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment

Nu hoppas jag bara på en smula tur att vinna! Men om jag inte gör det i just denna tävlingen så har jag åtminstone skapat ett kort ur ren inspiration och utifrån en skiss och på ett sätt som jag aldrig tidigare gjort. Med andra ord så har jag lärt mej mycket nytt!!

Trevlig helg önskar jag alla.....

Kram

2 kommentarer:

Blogger pojjo sa...

Men åååh vilket fint kort du har gjort och jätte roligt du ville tävla hos mig :D
Trevlig helg!

18 februari 2011 kl. 16:12  
Blogger Erika sa...

Riktigt tjusigt kort måste jag säga! :D
Jag var jätte nervös första gången jag anmälde mig till en tävling men hux flux så vann jag den :P Får hoppas det går lika bra för dig ^^

Trevlig helg! ^^

19 februari 2011 kl. 14:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida