Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

lördag 30 maj 2009

All omtanke....

....gör så gott i mej. Det är det som får mej att orka. När jag kan få häva ur mej vad jag vill till min mamma på telefon, när en god vän i Växjö ständigt skickar kramar och goda, varma hälsningar, när jag får styrkeord från någon jag knappt känner, när Amanda kommer och ger mej en liten kram när mina tårar faller, när sms:en dyker upp från så många goda vänner och bara talar om för mej att de tänker på mej precis just då och när den ständigt närvarande goda vännen i Bredared hjälper mej upp på fötter.


Maten jag fick i en liten påse av en god vän som räckte i flera dagar och gjorde att jag åt ordentlig middag. Fikat som mamma hade bakat som vi smaskade av och gjorde mej glad. Allt jag fått sagt som varit vimsigt och inte alltid så intelligent och som alla goda vänner vänt på så det "makes sense" och hjälpt mej förstå att det är ok att vara ledsen och vara trött.


För all omtanke och all godhet - tack. Tusen tack!


1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Kan det ha att göra med att DU alltid finns där med fin omtanke och varma ord när man behöver det?? Jaaaa!!!!! Så är det!!! Tänk på det, kära fina vän!!!
KRAAAAM!!!!

30 maj 2009 kl. 13:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida