Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 28 maj 2009

Fröken V har gått över gränsen....

Jag är trött efter den sista veckan och allt som hänt. Jag känner mej dränerad på både kroppsligt och själsligt. Jag känner mej ledsen och vet inte riktigt vad jag är ledsen för. Jag är trött så in i helvete men kroppen har svårt att "släppa taget" och vilja sova.
Jag har klarar mej fint tills nu. Tills idag. Nu är jag mer trött än vad som är ok och jag är så ledsen. Vill bara få gråta. Gråta tills alla tårar är slut och jag kan släppa det som varit. Allt som hänt har mej i ett järngrepp.
Nu ser jag till att få i mej lite middag. Äter och tuggar. Sväljer. Sen ska jag sova.

Imorgon är jag nog ok igen

3 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Såklart du är trött! Sånt där tar på krafterna!!
Hoppas nu ni kan vila ut båda två!
Stora kramar till er båda!!!

30 maj 2009 kl. 12:10  
Blogger Victoria sa...

Tack Reb...tack för omtanken!Jag klarar mej..men ibland måste orden & känslorna ut på pränt för att jag ska kunna hantera dem.
Jag ska vila när jag blir pensionär - så har min mamma alltid sagt.

Så får det bli!

KRAM till dej

30 maj 2009 kl. 12:18  
Anonymous helena sa...

Hej Victoria!
Vad mycket du har gått igenom. Hoppas att du har hunnit vila lite nu och att Claes är på bättringsvägen. Känner med dig.
Många kramar
Helena

30 maj 2009 kl. 20:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida