Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 11 juni 2009

Glad bild

En bild av två trevliga människor som jag känner. Den ena tycker jag är vansinnigt gullig, har ett stooort hjärta, är duktig och har ett ljuvlig vackert ansikte! Det är ju min dotter förstås..... :o) Den andra personen känner jag också väl. Hon är Fröken V. En rätt trevlig liten brutta i sina bästa år. Men gullig vill hon INTE bli kallad! ;o)
Eftersom jag väljer glädje idag så väljer jag att lägga in denna bilden här så jag blir påmind om glädjen.

Jag delar gärna med mej av lite glädje - här får ni!

3 kommentarer:

Blogger Gunilla sa...

Vilken otroligt vacker dotter du har Vicotoria!! Men, det är ju inte så konstigt med dina gener..... :)

Tack för SMS och vykort du mailat! Jag blir så glad att du blev glad.

Kramar i massor

13 juni 2009 kl. 15:05  
Blogger Gunilla sa...

Oj, och nu fick du plötsligt heta Vicotoria, sorry... :)

13 juni 2009 kl. 15:06  
Blogger Victoria sa...

Tack snälla Gunilla för kommentaren! Jag blir så stolt i mitt arma modershjärta när någon reflekterar över hur fin min dotter är. Hennes mjuka linjer i ansiktet, ögonen som strålar, hennes ständigt gyllene bruna ton och vackra lilla mun.
Gener? Äh, här var det TUR, min vän. Hon hade TUUUR!!! Hahaaa..

Kram på dej!

14 juni 2009 kl. 09:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida