Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 3 juni 2009

Lätta tankar!

Alla dagar innehåller inte samma tankar. Det är bra det. Vissa dagar innehåller svåra tankar och ger svåra dagar och en del dagar rinner iväg med lite lättare tankar. Idag har varit en sådan dag. Jag har försökt hålla mej till goda, bra tankar och det har fungerat. Jag fick ett sådant fint och härligt mail från en god vän som gjorde mina tankar väldigt lätta.
Både tankar, hjärta och sinne blev lättare.

Tack du vän för din omtanke!

Min Claes har lättat upp mitt sinne idag och jag har lättat upp hans. Stunder som var skakiga och enormt jobbiga vände vi tillsammans. Min son har fått mina tankar lätta. Med hans smittsamma glädje över en tjej fick han mej att le. Då kan man bara inte tänka svåra tankar någon längre stund. Min dotter har visat sej modig vid sitt första besök på sin nya skola och jag var så stolt över henne. Det skänkte mej lätta tankar. Claes och jag fick ett väldigt fint mottagande av lärare på skolan som uppriktigt önskade oss "Välkomna till Målsryd" och vi kände hur roligt det skall bli.
Lätta tankar som förgyller en dag. Även om det blir svårare tankar imorgon så är det ok. Andra dagar kommer och då med bättre tankar.

Godnatt - nu går jag och lägger mej!

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Så härligt att du har haft en sådan dag! Att du har kunnat se glädjeämnena, kunnat skratta och le!
Kram!

5 juni 2009 kl. 00:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida