Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 4 juni 2009

Jag har en karamell!

Ja, visst har jag väl en riktig karamell? En av mina kattungar är lilla fröken Holly. 7 veckor på lördag. Fantastiska färger och med ett litet, runt ansikte med härlig färgsättning och markeringar. Jag hade sovit en stund och vaknar av att Holly satt på kanten av soffan och kameran låg nära mej. Jag tog tillfället i akt och tog ett gäng kort - här är ett av dem!
Hon är så jättsöt och jag ville gärna dela med mej av detta söta!

Karameller ska man ju dela med sej av! Varsågoda..... (MASSOR av kommentarer vill jag ha på detta inlägg...massor & massor ;o)

:o)

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

JAG vill ha en karamell!!!! Kasta hit den bara!!!
Sötare karamell har jag aldrig sett i mina dagar! (Förutom när jag hämtade mina egna två för fem år sedan, samt när jag fick mina extra tre drygt ett år senare förstås!)
Jag tror tar mig tusan det här var mer karamelligt än min karamellbikini om du minns den!!! :-)
Kram på dig!

4 juni 2009 kl. 20:49  
Blogger Gunilla sa...

Såna där karameller som du har skulle jag gärna ha många av. Hon är verkligen söt som socker. Det bästa är att de är kolhydrat och kalorifattiga :)

Ha en härlig nationaldag

Kram

6 juni 2009 kl. 11:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida