Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

lördag 20 juni 2009

Mitt fina smycke

Jag har fått ett smycke. Av en härlig god vän har jag fått ett underbart smycke som jag gärna vill få visa upp här. Det betyder mycket för mej att ha det runt halsen och att bära mina närmaste så nära mej.

Jag har fått ett halssmycke av Gunilla i Uddevalla. Hon har en alldeles fantastisk hemsida; Mami Design: http://www.shopbyen.dk/mamidesign/
Jag har fått en silverstav där jag själv bestämt att tre namn skall vara instansade. På framsidan står det Claes.






















På de andra sidorna står det Kevin och Amanda och på baksidan ville jag så gärna ha 3 småhjärtan instansade. Titta så fint det blev! En liten länk med hjärtan hänger jämte smycket och jag bär det nästan varje dag. Så skönt att ha mina älskade precis nära mej!





















Tack snälla, snälla Gunilla för det fantastiska smycket - du gör så fina saker och är så duktig! Tusen tack...














































1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Det är verkligen jättefint!!!
Hon är duktig din kompis!
Jag förstår att det måste kännas jättefint att ha det här om halsen.

21 juni 2009 kl. 20:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida