Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

lördag 20 juni 2009

Tack


Till min riddare...


Tack älskade du för din hjälp när vinden och kylan tog min kropp och gjorde den svag och skakig vid sjön. För att du fick ner mej på bänken och la din jacka över mej. Det värmde så gott. Märkte du att jag mådde lite bättre med din jacka över mej?

Tack för att du fick på värmen så snabbt i bilen så jag tinade och för att du alltid vet att fälla sätet så skakningar går över lite fortare. Din omtänksamhet och ditt kunnande är som balsam på de svåra såren när kroppen inte lyder mej.


När jag föll ihop i en hög på ditt köksgolv ikväll...tack för att du lät mej ligga och sedan hjälpte mej upp på andra våning till sängen. När du drog över det varma täcket över mej kände jag mej äntligen i "hamn". Med täcke omkring mej som skulle värma mej, en kudde som gjorde att jag låg så skönt och sängen som erbjöd mej vila. Jag somnade genast. Tack för den mjuka smekningen över kinden och för att du så ömt viskade "Hur länge vill du sova?"


Ditt kärleksfulla sätt går mej aldrig förbi och jag märker varje liten sak du gör för mej. Allt som kan göras för mej - det gör du. Tack! Mina svårigheter blir en smula lättare när du finns omkring mej. Jag är ledsen att jag inte klarade hela dagen och kvällen - men tack för att du gjorde allt så bra det kunde bli.


Jag älskar dej. Alltid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida