Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 2 juli 2009

Bildbevis!


Så här blev håret efter klippningen. Inte så himla stor förändring kanske men jag känner hur mycket lättare det var att tvätta det i morse och enkelt att reda ut trasslet - som inte var så mycket trassel längre. Jag kunde allt själv och behövde ingen hjälp! Det var härligt! Uppklippt och kortare och ... hur var det frissan sa? "Lyfte ansiktet"
Pyttsan.
Hade ni sett rynkorna som satt vid mina ögon innan jag redigerade bort dem i Photoshop så hade ni förfärats totalt. (det gjorde även jag när jag såg kortet och insåg att sommarljuset är OBARMHÄRTIGT för rynkor och tjejer på 41)
Här har ni mej - nyklippt och en smula redigerad! Hehe
Kram och ajöss, om ett par timmar drar jag till Kreta...

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Jättefint! :-)
Och jag tror nog du hade varit fin även oretucherad! På med lilla hatten nu och ladda...
Fy fabian så gott ni ska ha det!!
KRAM!

2 juli 2009 kl. 14:05  
Blogger Gunilla sa...

Vad du är vacker!! Ha en underbar resa!

2 juli 2009 kl. 23:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida