Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 1 juli 2009

Klippet

Jag blev en skitsnygg böna. En liten toppsnäcka i guldförpackning. En Victoria med lite kortare hår men liiiiika snygg som innan.
Hahaha....skojar bara..för eget beröm luktar ILLA (säger min mamma) å här osar det ordetligt kan jag lova....*fniss*

Men sanningen är att klipperiet blev utmärkt. Jag orkade inte publicera någon bild på mej igår för jag kraschade väldigt totalt och mådde sämre än sämst och blev nästintill sängliggandes hela kvällen. Men håret var snyggt! Längden är perfekt och jag är toppennöjd! Nu ser man säkert inte någon jätte-jätteskillnad men jag känner skillnaden och jag tror nog ändå att man ser att håret helt enkelt ser "lättare" och friskare ut. Frissan Petra sa dessutom att det "lyfte mitt ansikte" också.
Undrar om det betyder att jag ser YNGRE ut på kuppen? Mindre rynkor och så? Eller log jag kanske bara lite mer så att jag därför såg lite käckare ut och därmed "lyft"??

Skit samma. Jag är lyft. Jag är lite kortare i håret och jag är NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD!!

Så. Nu har jag inget mer att förtälja.

KRAM

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Bra att DU är nöjd! Det är huvudsaken!
Haha... HUVUDSAKEN!!! Det blev ju extra roligt! :-) Är det förresten håret - eller hatten - som är huvudsaken?? Du var oerhört tjusig i den där solhatten! Jag låg här i min sjuksäng och log för mig själv när jag såg dig! Du kommer göra succé där nere i södern på din semester. Nyklippt hår - OCH solhatt!! Wow! Stoppa en paraplydrink i höger näve också och din lycka kommer att vara gjord!
Stooooor kram från lilla snigeln Tizzel

1 juli 2009 kl. 13:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida