Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 24 juni 2009

Har man sett sötare???



Har man sett något sötare va? Idag är jag väldigt bussig och förgyller er tisdag med min lilla goding Lily. Hon flyttar på måndag så passa på att kika på den lilla raringen. 10 veckor gammal och absolut ljuvlig!
Hon fångades på bild av mej för en timme sedan.....man får vara snabb. Ha tur och vara tålmodig.
Katter är underbara och kattungar är ännu mer underbara!


Morrn, morrn på er alla!

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Alldeles bedåååårande!!!!!!! Hur i hela fridens namn ska du kunna släppa iväg den???
Hade jag inte redan haft två garnbollar hade jag velat sno den här lille BUMS!!!
Puss & Kram!

24 juni 2009 kl. 13:28  
Blogger Victoria sa...

Även garnbollar blir stora!!!!

*hihi*

Jag har fått vara med under de härligaste veckorna av 5 små kattungars liv och då går det fint att lämna dem till sina nya familjer som är helt saliga att få hämta dem! Det lyser om de nya familjerna när de hämtar sin kattis och då vet jag att mina små får det så bra, så bra!!

24 juni 2009 kl. 18:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida