Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 21 april 2011

Påskpyssel













































































Här är några påskkort som jag hållt med under veckan som gått. Jag glömmer alltid att fota det jag gör och rätt som det är så har jag redan lagt alstret i ett kuvert och adresserat och då är det ju för sent!!

Men dessa hann jag fota innan de åkte ner i kuvert och skickades till goda vänner som jag ville önska en Glad Påsk! Jag har använt mej av Magnolia-stämplar och deras söta lilla Tilda. Jag har inte dessa stämplar själv utan har köpt dem uppstämplade på Tradera och köpt enbart påskmotiv. De är söta men jag blir fort trött på Magnolias stämplar så därför har jag ingen lust att köpa egna. Det här sättet är mycket skojigare! De är färglagda med distresser och jag har dekorerat korten med allehanda olika papper, blommor, bling och halvpärlor. Jag är så förtjust i när det glittrar lite vackert på något speciellt ställe (se de gula blommorna i flickans famn) och där strök jag på ordentligt med Stickles (glitterlim). Jag har även använt både lila och rosa Stickles till olika delar på Tilda.

Jag önskar alla där ute i vida världen en GLAD PÅSK och hoppas att vi får massor av sol och värme så vi kan dra fram våra baden baden-stolar och njuta och koppla av. Det skall jag göra!


Må så gott! Take care... <3




























1 kommentarer:

Anonymous Marina sa...

Jätterara kort! ;))

21 april 2011 kl. 22:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida