Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 19 maj 2011

Lyxförpackning i lila, cerise och rosa


Senaste kortet som jag gjort enbart för tävlingen "Månadens Utmaning" samt för att jag beställde lite roliga, härliga och fina pysselgrejer från en butik; Papermaze. Jag fann internetshopen av en slump och de hade så fina saker och förutom att jag beställde lite limegröna blommor, blad i olika färger och några papper så kunde jag inte motstå denna supercoola stämpel med en brud i total lyxförpackning! Jag såg framför mej att få blinga henne ordentligt och när "Månadens Utmaning" hade särskilda färger att hålla sej till så nappade jag direkt. Då fick jag en extra spark där bak att göra klart kortet så fort som möjligt!

Jag valde att göra kortet i ljusrosa, cerise och lila.

Det är alltid svårt att fota kort eller annat man skapat för färgerna verkar aldrig riktigt, riktigt komma till sin rätta. Här är det de cerisa rosorna med cerise glitter på som inte riktigt har rätt kulör! Men strunt samma - man får i alla fall ett hum om vad jag gjort! :o)

Imorgon är det fredag och jag har inget inbokat - kanske blir det nytt alster i nya färger och med nya idéer! :o)




Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida