Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

söndag 14 augusti 2011

Gratulation till någon



Ett litet gratulationskort till någon som fyller år. Eller något annat man vill gratulera till. Jag tror att jag faktiskt verkligen gillar att göra såna här "söta" kort i pastellfärger, gulliga bårder, nyckelpigor och små prästkragar. Jag tror faktiskt att det är vad jag klarar av att göra "bäst" för såna där vackra kort i vintage-stil i jordnära färger samt guld och kopparaktiga toner - nääääe, det är ju helt enkelt inte jag. Vackert är det dock och det blir så maffiga kort eller alster i just sådana toner/färger.

Men Fröken V får nog försöka hålla sej till de färgerna hon har sitt öga till. Pasteller. Eller starkt cerise. Eller blått.

Allra bäst vore det om man klarade av alla olika stilar och kände sej "bekväm" med alla olika färger. Att ha många strängar på sin lyra. Min lyra har bara ett fåtal, än så länge, men jag jobbar på att försöka sätta dit ett par till.

;o)


Over & out.




1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så jättefint! Avis på dig som är så konstnärlig!
Jag kan inte ens slå in en julklapp fint;)
Är det du själv som skrivit texten också?
Marie

15 augusti 2011 kl. 18:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida