Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

onsdag 25 mars 2009

En dag

Jag har fått en dag av vila från värk. En dag av vila från en kropp som bråkar med mej och en dag av vila med lugn i hjärnan och kunna förstå och prata fritt. En dag av lugn och ro.


Jag njuter av denna dag och tänker: "Åh, det är ju såhär det är när det känns lite bättre". När man sällan får sådana här dagar så blir man helt överraskad över hur det kan kännas när allt fungerar. Jag blir lite ställd men använder så många sinnen som jag kan för att njuta av dagen! Idag har jag pratat i telefon med en god vän i över en timme på förmiddagen. Jag har varit på apoteket i lugn och ro och sedan slängt två kassar med skräp. (inte på apoteket dock). Jag har orkat laga makaronilåda och fick ner en liten liten portion i magen själv.


Jag har orkat prata med mina barn. Jag är en vanlig mamma idag.


Jag är Victoria idag.


Tänk...tänk om jag får en likadan dag imorgon?

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Fröken V! Jag önskar så att du ska slippa värken. Jag vet hur det är att leva med ständig värk. Hade så under flera år. Idag finns värken där då och då men den hindrar mig inte längre från att leva. Önskar så att du ska må riktigt bra igen.
Kram från Helena

26 mars 2009 kl. 10:13  
Blogger Tizzel sa...

Jag hoppas också att du får en ny sådan dag till... och en till... och en till... och en till... och måååånga dagar till!!!
Stor bamsekram!!

26 mars 2009 kl. 16:03  
Anonymous Anonym sa...

Har läst och blivit ledsen, glad, rörd och berörd.
Har saknat dina ord och är så glad att du gett mig chansen att läsa hos dig igen.

Tack snälla
Catrin

27 mars 2009 kl. 20:41  
Blogger Victoria sa...

Helena: Tusen tack för dina värmande ord! Jag önskar dej riktigt fina dagar också och läser din blogg och ler & känner igen mej varenda eviga gång!
Kram på dej!

28 mars 2009 kl. 11:50  
Blogger Victoria sa...

Catrin: Åh, där är du ju! Vad glad jag blir att se att du varit här o tittat förbi..

Saknat dej!

Varmaste kramen från mej

28 mars 2009 kl. 11:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida