Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

söndag 29 mars 2009

Jisses..........................


...........vet ni vad? På det här kortet är min mamma två år äldre än vad jag är idag!

Det är makalöst knasigt, upplyftande skojigt, löjligt när man tänker på det och fnissigt helskönt! Tänk att min mamma är 43 år på det här kortet och tänk så himla UNG jag ser ut vid (snart) 41.Vilken TUR jag har som får se ut som jag gör...som SLIPPER se ut så här idag!
Hade jag vaknat och sett ut sån här idag så hade jag dragit täcket över huvudet och aldrig mer krupit fram...
Min mamma är underbar på alla sätt - men så lagom underbar till utseendet vid 43!
Hahahaaa....jag kan faktiskt inte sluta skratta och jag lovar att nästa gång jag klagar över en ny rynka eller ett hår som är hopplöst så skall jag ta fram bilden på min kära mor och inse att jag är vansinnigt SNYGG, härligt med i modet och jag ska LE åt min egen spegelbild.
Kortet är för övrigt taget 1977. Det skojiga 70-talet!
Alla ni där ute; gör som jag.....skratta åt detta HELSKÖNA kort och gå sen till spegeln och tacka gudarna för att det 2009 nu och vi är SNYGGA som TUSAN!!!
Over and out!

1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Ja du... vad säger man????
Det känns liksom som att orden tog slut. Att man blev stum.
Men din mor kan ju inte rå för att man hade sånna frissor och sånna brillor på 70-talet ju!!!

29 mars 2009 kl. 22:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida