Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

torsdag 9 april 2009


Bullar är det godaste jag vet. Bullar och iskall mjölk. Denna bulle är perfekt... för den har inte den torra kransen runt sej för den har jag tagit bort. Den där "ytterbiten" liksom... detta är bara det smaskiga innanmätet som är såååå gott.
Jag har tagit bilden med min kamera och denna bulle fick endast ligga på bordet en kort minut och sen slank den ner i min mage!
Bullar är det godaste jag vet. Särskilt utan den torra biten runtom! *hehe*

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

*harklar mig försynt*
Skulle inte du baka biscotti??????

9 april 2009 kl. 23:55  
Blogger Victoria sa...

*rodnar lite och viskar*
Jodå...det ska jag...och jag gillar biscotti PRECIIIIS lika mycket som bullar. Nästan.

*hihi*

10 april 2009 kl. 07:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida