Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

måndag 13 april 2009

Det ekar inom mej

Ljuden av allt omkring mej ekar. Det ekar så det blir vaccuum och tomrum och kaos i min hjärna. Och i mitt inre.

Ljuden ekar som elaka ekon mellan bergen som aldrig vill ta slut...


Jag orkar inte höra mer ljud. Orkar inte ha mer omkring mej. Jag är trött på att kämpa idag. Trött på att inte orka. Trött på ordet trött och på alla andra ord som beskriver mej själv.


Jag är trött på att ständigt bestiga dessa jävla berg och alltid, alltid stå nere vid foten av ett varenda morgon när jag vaknar...


1 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

En sån dag idag... :-(
Smyger in och sitter en stund, tyst, tyst... kramar dig försiktigt och håller om...

13 april 2009 kl. 18:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida