Min bilder
Namn:
Plats: Målsryd, Sweden

Min lilla blogg & jag! My little blog & me!

söndag 12 april 2009

Glömde morotskakan

Hoppsan...tänk vad man glömmer...jag som hade tagit ett så käckt kort på vad Claes beställde till fika idag och så glömmer jag bort att lägga in det in föregående inlägg!!

Typiskt va?!?!


Vi andra beställde så god glass i stora lass men Claes skulle minsann ha en sån här:

(passar kanske bra till påsk med tanke på färgen!)



En morotskaka! Kanske vill påskharen smaka på lite morot?

Hehe

Over and out!

2 kommentarer:

Blogger Tizzel sa...

Morotskaka... mmmm... det är gott det! Särskilt den där cheese-krämen liksom!
Fast - hade de inga biscotti på det där skit-fiket??? :-D

13 april 2009 kl. 18:41  
Blogger Victoria sa...

Nää, några biscotti hade de minsann inte! Vilket dåligt fik va? Men å andra sidan hade de en väldigt trevlig fika-dam i kassan... ;o)
KRAM

13 april 2009 kl. 20:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida